Subject: Kaeravälja 10 DP koostöö
From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 10:05:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

K-Projekt koostan Tallinnas Kaeravälja tn 10 kinnistu ja lähiala
detailplaneeringut ja sellega seoses palume Teie arvamust planeeringule.

Planeeringu materjalidega saab tutvuda lingil:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EtlkOgGQy5BIkccmU40szLwBnpGmz4kQmkB
EROqqcxLEOw?e=etxa1D>  2024-02-08 Ametitele

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Inga Hansaar poole, tel 509
8702 või [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega,
Laura Põllu

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>